<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?><rss version="2.0"
	xmlns:content="http://purl.org/rss/1.0/modules/content/"
	xmlns:dc="http://purl.org/dc/elements/1.1/"
	xmlns:atom="http://www.w3.org/2005/Atom"
	xmlns:sy="http://purl.org/rss/1.0/modules/syndication/"
		>
<channel>
	<title>Comments on: Too Much Protein Is No Good</title>
	<atom:link href="http://www.nutritionresearchcenter.org/healthnews/too-much-protein-is-no-good/feed/" rel="self" type="application/rss+xml" />
	<link>http://www.nutritionresearchcenter.org/healthnews/too-much-protein-is-no-good/</link>
	<description>Whole Food Supplements</description>
	<lastBuildDate>Wed, 10 Mar 2010 17:05:17 -0600</lastBuildDate>
	<generator>http://wordpress.org/?v=2.8.6</generator>
	<sy:updatePeriod>hourly</sy:updatePeriod>
	<sy:updateFrequency>1</sy:updateFrequency>
		<item>
		<title>By: Don</title>
		<link>http://www.nutritionresearchcenter.org/healthnews/too-much-protein-is-no-good/comment-page-1/#comment-383</link>
		<dc:creator>Don</dc:creator>
		<pubDate>Thu, 09 Jul 2009 21:12:48 +0000</pubDate>
		<guid isPermaLink="false">http://nutritionresearchcenter.org/healthnews/?p=589#comment-383</guid>
		<description>&quot;Eating more than 30 per cent of your total daily caloric intake is no good, according to protein expert Gail Butterfield, PhD, RD, director of Nutrition Studies at the Palo Alto Veterans’ Administration Medical Center and nutrition lecturer at Stanford University&quot;

Where&#039;s the double-blind study results to back up this claim??</description>
		<content:encoded><![CDATA[<p>&#8220;Eating more than 30 per cent of your total daily caloric intake is no good, according to protein expert Gail Butterfield, PhD, RD, director of Nutrition Studies at the Palo Alto Veterans’ Administration Medical Center and nutrition lecturer at Stanford University&#8221;</p>
<p>Where&#8217;s the double-blind study results to back up this claim??</p>
]]></content:encoded>
	</item>
</channel>
</rss>
